Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Camilla - 3 april 2015 20:03

Nu ska jag lägga mig i soffan, inga måsten kvar.
Och snart börjar lets dance.

En bra eftermiddag, barnen har lekt och jag fixat lite.

Tog mig en beo förut och bara njöt av att det är helg igen :)

Ikväll har jag bara haft mina tre pojkar att mysa med <3
En väldigt lugn och mysig kväll.

Nu lär det bara jag och lilla bebisen vakna, hela magen hoppar av hickan :)

Imorgon blir det mys hos Idige med familj <3

Sov gott och dröm sött.

Mina hjärtan <3

Av Camilla - 3 april 2015 16:29

Alltså detta tjat börjar bli jobbigt.

Jag VET att Alvin va född den här veckan och dagen av graviditeten.
Men allt detta tjat från alla gör mig less.
Det är lixom inte så att JAG kan göra så att jag får värkar eller?!
Det är min kropp och jag låter det va så.
Bebisen föds när den är redo så är det bara.

Just nu tänker jag bara ta det lugnt och låta allt vara.
Kan lova att ni alla märker när bebisen är född?

När folk vräker ur sig "ingen bebis än" har jag lust att säga "jo men ser du inte det?!"
Endå låtsas jag trevlig..

11 dagar kvar <3

Av Camilla - 3 april 2015 07:11

En helt ok natt för att va mig :)
Bara varit uppe 5 ggr! Det va länge sen.

Hoppas på en bra och mysig dag med mina barn.
Har funderat på en sak, skulle va väldigt trevligt med lite mysigt och trevligt sällskap ikväll men vi får se.

Det är rätt sjukt hur vissa människor faktiskt kan bete sig på dessa hemska sätt!
En del sak är inte ok.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad, tror inte att det är många som gör det.

Snart blir det frukost och en dusch innan vi hittar på något.

Kram och ha en bra långfredag.

Ovido - Quiz & Flashcards