Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Camilla - 12 april 2015 20:22

Nu är klockan ställd så att vi hinner göra oss klara i tid imorgon.
Igen sovmorgon inte, då vi har en skoltjej här hemma.

Det har varit så skönt att få landa och bara ta dagen som den kommer nu när det varit lov.

Det tar lite tid att få in rutiner när man ammar och Lill tjejen har sina sovdagar.
Allt ska lixom klaffa så att alla är nöjda och glada.

Storlek 50 är rätt stort ;)
Och det är nästan omöjligt att hitta kläder i storlek 44 nu.
Men snart har hon vuxit ikapp.

Idag fick vi spontanbesök av Pia :)
Hon kom och knackade på och fick hålla i Lill tjejen.
Hon hade också med sig blommor till mig och en påse godis till syskonen <3
Det är minst lika viktigt för barnen att bli lite uppvaktade när dom fått ett syskon.

Efter lunch åkte vi och hämtade Kevin, och issa bjöd på massa gofika som hon stått och bakat både igår och idag :)

Det blev en tidig kväll för alla pojkar idag, är man uppe kl 5.15 så är man trött vid 18.30
Det tog inte många minuter för pojkarna att somna.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att Cornelia ska vakna och få en ny blöja och lite mat innan jag ska sova.

Hoppas ni haft en bra söndag.

Godnatt.

Av Camilla - 12 april 2015 07:19

Godmorgon hoppas ni sovit gott.

Igår somnade jag redan innan kl 20, jag har totalt glömt hur trött och hungrig man blir av att amma :)
Jag somnade tillochmed ifrån tvätten, vilket aldrig händer. Men men ;)

Små pojkarna vaknade redan kl 5,30 men pappa Rickard va uppe med dom så jag kunde sova 1 timme till.

Vi har "bara" 3 barn hemma just nu.
Nicole sov hos mamma inatt och Kevin ville åka med sin faster hem igår.

Det är inte ofta Kevin vill sova borta, och han är den som är mest hemmakär, så jag tycker det är bra att han vågar mer och mer <3
Våran stora kille.

Nu ska jag dricka lite kaffe och piggna till ;)

Ha en bra söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards