Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Camilla - 28 april 2015 20:12

Det här kom min man hem med <3

Efter maten va hela familjen ute i lekplarken istället för att se på bompa, barnen blev jätte glada :)

Det va bara att tvätta sig, borsta tänder och byta om för att sen lägga sig när vi kom in.

En helt perfekt dag har vi haft idag.

Nu ska jag mumsa choklad ;)

Godnatt.

Av Camilla - 28 april 2015 13:04

Idag va vi vakna tidigt och natten va inte den bästa, men det är sol och jag känner mig så glad.

Efter lämning gick jag hem och fixade tvätten och dammsög, gjorde kaffe till mig och svärmor för att sen åka till rudan där min största prinsessa va med sin klass.
Helt underbart väder.

Har också köpt en present till henne, så hon lär bli glad när hon kommer hem.

Mamma kom dit och vi åkte hem till henne och åt lunch.

Nu har jag suttit i solen och haft det bra ett tag.
Kan inte säga annat än att jag är sjukt nöjd med min kropp efter ha fött 5 barn <3
Och det enda jag gör är att äta ;) har orkat ta lite promenader vissa dagar också.

Nu ska jag gå över till en vän innan alla barn kommer hem igen.

Ha en bra eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards