Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 april 2015

..

Av Camilla - 4 april 2015 12:56

Det blir inte alltid som man tänkt. Tur att man kan gottgöra vissa saker.

Nu vill jag hem till barnen och påskfirandet, men snart så :)

Barnen blev väldigt glada över sina påskägg som dom fick leta efter imorse.

Jag ser verkligen fram emot grillkvällen nu <3

Av Camilla - 4 april 2015 08:34

Ja då är vi inne på ännu en ny dag i graviditeten, samma tid som Nicole föddes :)

Har alltså räknat fel, hon är född 38+3 vilket jag är idag.
10 dagar kvar.

Eftersom jag hade öppnat mig sist jag va på undersökning så va det prat om igångsättning nästa vecka.
Jag vill ju helst att det startar naturligt.
Den lilla får födas när den är redo lixom. Jag vill inte ha ett spikat datum när den föds, det känns inte spännande då.
Men vi får väl se vad som sägs i veckan?

Nu ska jag försöka fixa till mig lite så jag inte skrämmer någon idag ;)
Jag behöver nog inte säga att jag knappt sovit?
Toalettbesök 7 ggr, barn som vaknat, katt som gått in och ut 4 ggr.
Konstigt att man orkar med såpass endå :)

Hoppas ni får en mysig dag.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards