Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Camilla - 27 april 2015 20:32

Alla barn sover och egentligen borde jag också det, men ikväll är jag lite piggare än jag varit.
Kanske beror det på kaffet jag drack efter middagen?:)

Vi har haft en riktigt bra och mysig helg.

Vi har tvättat bilen, vilket inte Alvin tycker är så kul :/

Svärmor kom i lördags och sov kvar.
Vi bjöd även över mamma på middag då :)

Igår va vi och hejade på Kevin <3

Sen har vi bara tagit det lugnt och njutit av det fina vädret.

Idag har jag tagit mig en promenad och lunchat med mamma.
Va iväg och köpte en cykel till Alfons också :)

Imorgon är det dags för utflykt med Skolan igen så jag har gjort iordning matsäcken.
Det är så mycket att komma ihåg :)

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan det är dags att sova.

Hoppas ni haft en bra helg.

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards