Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Camilla - 17 april 2015 22:22

En del dagar är inte alls som man önskat.
Det dåliga samvetet finns alltid där.
Man måste ge alla sin del.

Nu är jag så slut, att va orolig är jobbigt.
Jag kom på att jag inte ätit sen lunch, iofs en väldigt god lunch.
Men ammar man måste man ju äta mer än så :)

Och som ni vet är att vänta på något, inte alls min grej.
Jag är så otålig.

Nu har jag iaf fått i mig lite yoghurt och alla små barn sover sätt i sina sängar <3

Mina ögon går verkligen i kors nu.
Godnatt.

..

Av Camilla - 17 april 2015 17:53

Jag önskar att jag visste allt, va lite synsk.

Att inte kunna va tillsammans jämt gör så ont.
Just nu skulle jag bara vilja va med barnen där alla får va pigga, glada och friska.
Men ju fler man är desto mer att oroa sig för :/

Känns som att jag vill kräkas..
Kärlek gör ont ibland.

<3

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards