Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Camilla - 1 april 2015 19:53

Trots att jag hann sova en timme efter lunch är jag minst lika trött nu igen.
Pojkarna sover sen en stund och Nicole har nyss släckt lampan.

Jag ska äta lite och sova :)

Imorgon efter mötet ska jag bara åka hem och ta det lugnt.
Jag är dålig på det.

Sen på fredag blir det påskmat hos mamma och på lördag påskmys hos familjen Rantanen :)
Kan inte bli annat än en mysig påsk?
Bebisen ligger bra i min mage och jag känner ingen stress.
Den lilla är envis som en typisk tjej haha.

Vi är så nyfikna på vad det är för liten där inne nu <3

Sov gott mina vänner!

Zzz

Av Camilla - 1 april 2015 11:06

Jag önskar bara att jag va lite piggare, men idag är energin noll.
Tur att min man är ledig och drog med mig så vi kunde köpa sakerna till barnen.

Nu är jag så slut på alla sätt, kanske blir jag piggare efter lunchen?
Får bli kebab idag, japp det enda jag är sugen på.
Min Karl handlar det nu för jag orkar inte resa mig :/

Ibland är kroppen bra lurig.

Nu är vi äntligen inne i april <3

Hoppas ni andra är pigga :)

Ovido - Quiz & Flashcards