Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 april 2015

Av Camilla - 15 april 2015 19:11

Gäsp vad trött jag blev nu.
Barnen har lagt sig, alla verkade trötta idag.
Jag med ;)

Kevin är iväg med Rickard och har match, jag ska verkligen försöka hålla mig vaken tills dom är hemma igen.
Vill ju veta hur det gått.

Idag har bilen fått nya sommardäck, det va på tiden.
Och korkad som jag va åkte jag dit utan dom gamla däcken, så det va bara att åka tillbaka och hämta dom igen.
Vissa saker är jag sämst på, såsom teknik och fordon, men man kan inte va bra på allt ;)

Idag har ju Nicole namnsdag "Olivia" och det firade vi med att baka muffins.
Dom blev riktigt goda och innehåller inget tillsatt socker.

Det enda mindre bra va att dom fastnade lite i bullformarna, nästa gång ska jag ta i min muffinsform och se om dom blir bättre.

Recept.

Nu ska jag passa på att mysa med Cornelia <3

Godnatt.

Av Camilla - 15 april 2015 09:13

God förmiddag.
Nu sitter jag och njuter av solen och en kopp kaffe på balkongen.
Lill tjejen sover och min snygga karl ligger i ett bad.

Jag har så mycket idéer jag vill ordna med här hemma.
Egentligen inga stora saker, men fixa balkongen, osv.
Tyvärr blir det rätt dyrt om jag ska göra allt jag vill, men det hinns ju med sen :)

Nu är prio ett nya sommardäck, en babysitter och en ståbräda. Det räcker bra ett tag.

Och om lite drygt 1 måndag fyller våran stora prinsessa hela 8 år <3
Så tills dess ska vi inte bara spontanshoppa onödiga saker.

Idag är alla skol och dagisbarn lämnade, och jag hoppas att vi alla får hålla oss friska ett bra tag nu.

Idag känns det som att en långpromenad skulle gå bra, vi får helt enkelt se vad vi hinner med?:)

Ha en bra dag i solen.

Ovido - Quiz & Flashcards