Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Camilla - 14 april 2015 20:17

Ännu en lugn och skön dag.
Vi tar det mest lugnt hemma och bara låter allt rulla på.

Jag har ringt runt och imorgon ska vi byta däck.
Det tråkiga är den dyra kostnaden, men alltid är det något.

Nu har jag gjort matsäck till Nicole, barnen sover och jag har lagt mig i soffan.
Lill tjejen har haft lite ont i magen nu på eftermiddagen/kvällen och det som gjort henne lugn är att ligga i min eller Rickards famn.
Det är inte alltid lätt att vara liten :/
Jag gissar på att det är pajen jag gjorde igår.

Jag längtar tills min kropp läkt, just nu märker jag snabbt när jag tagit i för mycket osv.
En skön promenad skulle va skönt, men det får bli när kroppen orkar.

Sov gott.

Av Camilla - 14 april 2015 12:02

Tänk vad tiden går fort.
Idag blir Cornelia 1 vecka och det känns som att hon alltid funnits hos oss <3

Idag har vi gjort samma som igår.
Lämnat barn, jag har plockat undan, diskat och tvättat det som finns.

Vi fick matleveransen för ca en timme sen.
Så otroligt skönt att bara klicka hem allt :)

Nu har jag, Cornelia och Kevin satt oss i soffan igen, det börjar kännas att jag gick upp redan kl 4.30 imorse.

Det jag måste ordna idag är dom där jobbiga sommardäcken.. Imorgon måste det bytas.
Sånt gör mig stressad.

Ovido - Quiz & Flashcards