Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under juli 2014

Av Camilla - 2 juli 2014 10:33

Äntligen är solen tillbaka, och det är riktigt varmt i solen.
Hoppas bara den stannar kvar nu lagom till min semester.

Det är dags att bli lite brun nu lagom till bröllopet så att jag slipper se jätte blek ut i klänningen :)

Nu har jag den där känslan igen <3

Av Camilla - 2 juli 2014 07:19

Vaknade och trodde att jag ställt klockan fel, men tyvärr.
Sista dagarna har det känts som att jag knappt sovit när klockan ringer på morgonen.

Idag blir det lunch med min bästis om jag får bestämma!:)
Men först lite jobb i hemtjänsten.

Kram

Av Camilla - 1 juli 2014 20:47

Egentligen så kan jag bara säga fyfan vilken dag alltså, men jag har verkligen fått visa hur jävla bra jag är på mitt jobb och hur bra jag är på att lösa saker helt själv!
Det är inte många som skulle ha klarat av det jobb jag fått styra upp idag.
Och jag är så nöjd att jag klarade det, att jag har tänkt åt alla!

Ovido - Quiz & Flashcards