Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Camilla - 3 mars 2015 10:11

Sen jag kom hem efter lämningarna har jag bara suttit i tystnaden.
Iofs är tvättmaskinen igång och min duktiga granne trampar på sin cykel :)

Det får mig att sakna gymmet extremt mycket!
Får se om jag byter gym när det är dax att försöka ta sig tillbaka.

Hoppas jag får tillbaka kroppen fort!

Tanken är inte att bli någon fitness brud, mer att hålla igång och må bra :)

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa min skvallertidning, innan jag åker iväg.

Idag ska jag bli knådad! Det är bäst att passa på innan lill bebisen är född <3
Tänk att det bara är 6 v kvar till bf, men just nu känns det för lite.
Hur är det möjligt att det bara är så kort tid kvar?
Jag går säkert över den här gången med ;)

Ha en bra tisdag mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards