Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Camilla - 17 mars 2015 19:46

Barnen har lagt sig, karln är iväg och jag ska njuta av mina "nyttiga" bollar och min bok.

Inne i v 37 nu <3

Det känns som att jag kommer spricka snart ;)
Hur ska lilla bebisen få plats i min mage i 4 v till?!
Jag går säkert över den här gången med, det känns så långt ifrån.
Men om max 6 v är bebisen född. Det känns iaf bra :)

Känner redan nu att jag kommer få träningsvärk, men det är skönt.
Snart får jag börja ta i igen.

Ha en bra kväll.

Av Camilla - 17 mars 2015 16:07

Idag har familjen rantanen bjudit på fika och sällskap.
Jätte trevligt att ses igen :)

Sen blev det räksallad till lunch innan ett lättare ryggpass på gymmet ;)
Lär ju känna av det imorgon iaf.

Nu är vi hemma igen och alla är trötta.

Ska samla lite energi så jag orkar fixa med tvätten ;)

Nu är de verkligen inte lång tid kvar tills vi får träffa dig lilla bebis <3

Gammal bild, men åh vad jag längtar tills jag får gymma och ta i lite :)

Ovido - Quiz & Flashcards