Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Camilla - 9 mars 2015 21:09

Nu känner jag mig lite orolig.
Vet inte riktigt vad jag ska göra..

Har ingen lust att skriva ut vad det gäller då jag vet att "vissa" gottar sig i saker.

Men jag lär inte sova så mycket inatt, fast att jag är svin trött.

Av Camilla - 9 mars 2015 19:37

Idag va årets första fotbollsträning för Kevin, och det va inte den bästa tiden kan jag tycka.
Kl 17 i Brb, vilket har inneburit stress.

Slängde ihop pannkisar med hallon/jordgubbar/banan och kvarg innan träningen, sen åt vi ett kvällsmål när vi kom hem.
Något positivt va det fina vädret :)

Kevin gjorde 8 mål under träningen, min duktiga kille <3

Nu har barnen lagt sig och jag satt mig i soffan med en kopp te.
Dags att börja med hallonbladsteet ordentligt nu då :)

Skål!

Mina fina älsklingar igår, årets första glass ute i det underbara vädret <3

Av Camilla - 9 mars 2015 13:18

Idag är jag faktiskt så trött att jag har huvudvärk :/
Hoppas den släpper snart.

Sitter nu på balkongen igen, en kopp kaffe och lite skvaller innan alla barn är hemma igen.

Har orkat va till länna en sväng med mamma och ätit lunch.
Har fått både en kortärmad och ett par mjukisar idag <3

Det är bra att va liten :)

Hoppas ni har en bra måndag.

36 <3

...

Av Camilla - 9 mars 2015 06:05

Väldigt väldigt lite sömn inatt :/
Nu får det bli en kopp kaffe så jag orkar klä på mig :)

Ha en bra måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards