Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Camilla - 18 mars 2015 19:31

Barnen har lagt sig, karln är borta vilket betyder egentid :)

Sitter med en kopp te och bara slappar, ska snart hänga upp tvätten.

Jag längtar till den 25 mars.
Det är ett mål jag har :)
Nästa är att få föda barn, men jag vet inte om jag någonsin kommer bli redo för det igen.. När ska jag ha tid för det lixom? Men allt löser sig och när det väl sätter igång kan jag inte göra så mycket ;)

Åh så skönt det har varit att faktiskt ha lite mer energi så att jag orkat gymma lite.
Det va nog sista gången idag, för jag kommer inte åka iväg själv.

Här är receptet på bollarna jag gjorde igår.

Ska försöka göra egna mellanmålbars imorgon, om jag orkar handla :)
Men först har jag ett "möte" att se fram emot.

Godnatt.

Av Camilla - 18 mars 2015 16:39

En effektiv dag, men jag märker att jag inte har samma energi som innan.

Förut orkade jag både jobba, träna, ta en pw, fixa allt hemma och endå inte va helt slut :)

Efter lämning blev det en lång promenad, tog lite mer än 1 timme.
Sen hann jag sätta mig i solen på balkongen med min bok och en kopp kaffe innan det va dags att åka till gymmet igen.

Ursäkta röran bakom mig ;)

En sak jag måste köpa är en ny fin bikini, men jag måste först veta vilken storlek boobsen kommer vara i snart :)

Blev ben och armar idag.

Hoppas ni haft en bra dag?

Man märker att barnen blivit stora när dom kommer hem och stänger in sig i ett rum ;)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards