Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Camilla - 13 mars 2015 14:02

Fy vilken dag.

Det blir inte alltid som man tänkt eller planerat.

Jag hann dammsuga och sätta på kaffe och vänta in Jennie.
Sen ringde skolan.
Det va bara att lämna allt och sätta sig i bilen.

Tack till er som hjälpt mig att bära Kevin idag, då det är svårt för mig just nu.
Att ni faktiskt tänkt på mig med, underbara människor finns det inte jätte många av.

Blev att åka till närakuten och vi fick hjälp direkt.
Oron som kommer när man får såna där samtal är hemsk.
Man hinner alltid tänka det värsta flera gånger innan annat sägs.
Och jag va riktigt rädd när jag såg honom med den hemska värken :/

Nu mår han mycket bättre tack och lov <3
Hoppas det inte kommer tillbaka.

Och som alltid när barnen varit duktiga hos doktorn blir det ett besök på leksaksaffären.
Så nu sitter han och bygger sitt små lego.

Jag är så slut psykiskt nu.

Ska dricka lite kaffe nu innan små pojkarna kommer hem.

Äntligen helg.
Ta hand om varandra.

Av Camilla - 13 mars 2015 08:41

Jag älskar att jag bär mitt femte barn, och självklart gör jag det även fast det just nu är så tungt :/

Jag har fått så ont, magen spänner sig så fort jag går. Fick tillomed stanna bara biten ner till dagis idag.
Har fått kramper på natten, kan knappt ligga ner längre då det gör så ont.
Jag har så ont nere i ryggen, allergin är hemsk.
Jag känner mig så dålig och gnällig nu när jag skriver det här.
Illamåendet är tillbaka osv.

Men ni som är nära mig kanske förstår varför jag inte är på topp. Jag försöker verkligen.
Det är bara 1 månad kvar <3
Jag längtar så mycket.

Sen hjälper det inte att folk är otacksamma, dryga och falska.
Empati är det något som folk ens vet vad det innebär?

Behandla andra som du själv vill bli behandlad! Och jag kan säga att behandlar någon mig illa blir jag riktigt elak tyvärr... Men sån är jag.

Hoppas jag får sällskap snart av min kära vän J! <3

Nu ska jag göra ett ryck med dammsugaren.

Trött och sliten mamma.

Ovido - Quiz & Flashcards