Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 mars 2015

Av Camilla - 28 mars 2015 20:17

Nu äntligen sitter jag i soffan igen.
Barnen har lagt sig och jag lär också somna snart.

Det blev en bra dag idag trots lite sömn.
Rickard tog med sig Kevin på träning, vi andra gick en promenad och handla.
Sen har vi vilat jag och små pojkarna, dom sov och jag hann blunda i 15 min innan Rickard va hemma igen :)

Efter lunch hämtade vi Nicole som varit hos en kompis, sen åkte vi en sväng till handen.

Jag passade såklart på att köpa en islatte ;)

Eftermiddagen spenderades hos svärfar med "fru".
Vi har ritat, ätit grillat och efterrätt.

Godnatt.

Av Camilla - 28 mars 2015 06:51

Jag har börjat inse att den här lilla bebisen inte kommer följa samma mönster som Alvin.
Men nu är det inte många dagar kvar till bf, hoppas jag slipper gå över :)

Rund <3

Av Camilla - 28 mars 2015 06:45

När jag vaknar på morgonen är jag så trött, det känns onödigt med natt nu :/
Det här med extremt lite sömn runt 3-4 timmar varje natt och inte alls i följd börjar tära på mig.

Det känns inte som att jag är vaken på riktigt längre.
Men nu är det inte lång tid tills lilla bebisen är född och jag förmodligen slipper gå upp varannan timme och kissa.
Visst man blir extremt trött av att amma också, men inte alls såhär :)

Jag känner mig som världens sämsta mamma och människa.
Ser förjävlig ut och ser hemskt sliten ut. Men det är sanningen om hur jag mår och är just nu.

Ska försöka dricka lite kaffe innan det är dags för frukost.

Hoppas ni alla är pigga och glada och får en underbar lördag!
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards