Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Camilla - 10 mars 2015 12:19

5 veckor kvar nu och firar det med att sitta på balkongen i solen :)

Jag blev lite piggare efter lunchen och passar på att sitta här en stund.
Tyvärr har Kevin blivit sämre :/ feber och huvudvärken är tillbaka, så han vilar i soffan.

Det är så varmt nu att jag skulle kunna sitta i en bikini, men jag låter bli ifall grannarna blir skrämda ;)

:/

Av Camilla - 10 mars 2015 10:55

Min oro släppte lite iaf.
Idag känns allt bättre.

Idag är jag hemma med en liten Kevin som hade huvudvärk igårkväll och imorse, men nu känns det iaf bättre säger han.
Själv känns det som att jag har värsta träningsvärken i HELA kroppen :/

Ingen ork alls.
Tur att Kevin märker att jag inte mår bra och kan roa sig själv på olika sätt.
Självklart sitter vi båda i soffan och myser lite <3

Nu äntligen ser jag solen, och oftast blir jag piggare då.
Får orka laga lite lunch och sen njuta av solen och en kopp kaffe innan dom andra kommer hem.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards