Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Camilla - 8 mars 2015 12:32

Vilket underbart väder!
Jag och mina små älsklingar gick ut efter att vi röjt undan lite här hemma.

Vårgardinerna sitter på plats i vardagsrummet, och pojkarna ska få andra.

Vi va i stora lekplarken en Bra stund.

Jag älskar er så mycket, fast att ni ger mig både magsår och gråa hår rätt ofta ;)


En bra stund lekte pojkarna bra och Nicole ville gå runt med Alvin, så jag fick sitta på bänken en stund och njuta av solen och snälla, glada barn <3

Lunchen är i magarna, lilleman sover, pojkarna tar det lugnt och Nicole är ute.

Själv sitter jag i köket med en kopp kaffe och bara njuter av mitt liv.
Tänk att Lill plutt förhoppningsvis är här om ca 5 v <3

Ta hand om varandra.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards