Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Camilla - 11 mars 2015 14:08

Eftersom Kevin fortfarande är sjuk så lämnade jag honom på mammas jobb.
Idag va det ju dax att skriva papper inför förlossningen, det hade inte varit kul för honom där.

Bebisen växer iaf, jag tror mer på att måttet är litet pga hur bebisen ligger?
Min bm tror tror inte att bebisen är så jätte stor, så som hon känner.
Men absolut inget konstigt sa hon.
Ungefär som Nicole när hon föddes kanske? 48cm och 2,9 kg.

Hjärtljud: 140
Sf måttet: 31-32 (hon skrev 32 för att det skulle se bra ut på kurvan)
Blodtryck: 110/70
Vikt: +9kg

Jag har aldrig vägt såhär mycket ;)

Bebisen ligger högt upp med huvudet och är rörligt.
Något hon sa till mig idag som jag aldrig hört är att skulle vattnet gå snart, så måste jag lägga mig ner direkt så huvudet sjunker ner och inte navelsträngen kommer först.
Det kan ju va bra att veta.

Jag är så nyfiken nu, vad kan det va för liten bebis?
Pojke/flicka?
Och när föds du?:)

Ingen har ju kommit på bf.

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag ska hämta pojkarna.

Av Camilla - 11 mars 2015 05:23

Inatt jag jag bara vaknat en gång?!
Kan inte minnas när det hände sist.

Vaknade kl 5 och eftersom jag inte somnat om än ska jag gå upp och dricka lite kaffe :)
Det slutar ofta med att alla barn kommer upp haha.

Ovido - Quiz & Flashcards