Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Camilla - 24 mars 2015 12:49

Efter min promenad på mammas band och 1 timme i solen med en ny bok, tvärsomnade jag på soffan :s
Jag som inte kan somna på dagarna.

Nu har jag iaf ätit en ordentlig lunch, och det som lockar mest är pasta,pasta och pasta!
Mums!!:)

Tycker magen sjunkit lite om jag tittar på bilder från förra v?
Eller så orkar inte mina magmuskler med haha.

Förra v.

Idag.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe så jag orkar va vaken till kl 19.30 ikväll ;)

<3

Av Camilla - 24 mars 2015 08:36

En lugn och mysig morgon har vi haft.
Vi vaknade innan kl ringde så vi hann se lite på tv.

Barnen gillade limpan jag bakade igår, jag håller med att den blev god.

Solen skiner och glada barn är lämnade.
Själv ska jag gå lite på mammas löpband.
3v kvar, NU är jag redo att möta dig lilla älskling <3

Nu börjar frågorna också komma. Har jag känt något speciellt, slemproppen osv.
Men nej just nu känner jag inte alls att det skulle va på g än på någon v.
Vi får helt enkelt vänta och se :)

När jag promenerat klart ska jag njuta lite av solen.

Ha en bra tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards