Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Camilla - 16 mars 2015 20:25

Nu ligger jag i soffan igen som en klubbad säl ;)

Trött jämt, men sova hinner jag sen? Om några år haha.

Rickard och Kevin har haft träning, barnen är duschade och läxor gjorda.
Nu sover barnen, och jag passar också på att vila lite.

Idag har det varit full rulle hela dagen i magen.
Börjar bli nervös inför förlossningen.
Hur ska jag bli redo att föda barn igen?
Kommer det sätta igång?
En förlossning känns sååå långt ifrån.

Nu måste jag släppa alla jobbiga tankar.
Sov gott :)


Av Camilla - 16 mars 2015 13:27

Nu är vi hemma igen, och jag har hunnit ta mig en skön dusch.

Lämnade alla utom Kevin imorse som skulle på återbesök.
Mest för att kolla att hans crp va bättre än i fredags då det va över 100.
Nu är det nere på 26, väldigt bra :)

Eftersom pappa Rickard också är halv risig besökte han också läkaren, sen bestämde dom två att vi skulle äta kebab till lunch, väldigt otippat ;)

Dagarna går så fort, blev ingen vila idag heller haha.
Men men det gör inget.

Nu ska jag sitta i solen en stund innan Nicole kommer.

Bye.

Ovido - Quiz & Flashcards