Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Camilla - 23 mars 2015 13:52

Jaha idag har jag inte vilat som jag tänkt.
Det är ju så svårt :/

Blev en sväng till maxi efter lämning, köpte lite blöjor och nödvändigt.
Såg även att det fanns containrar att kasta kläder i, så jag åkte hem igen och lastade bilen med våra och mammas påsar och åkte tillbaka.

Mamma bjöd på lunch, kycklingsallad som vanligt ;)

Har även varit ner i källaren för att leta fram bebiskläderna från Nicole, jag hittade nada!
Vart är alla söta flickkkäder?:/
Har iaf massa om vi får en till son.

Idag rök mina naglar då ena lossnade. Och fy vad slitna dom är :/

Nu har jag iaf filat ner dom och öst dom i olja.

Snart är alla barn hemma igen. Kevin har sin träning kl 17! (Väldigt dålig tid).

Just nu är mina mellanmålbars inne i ugnen.
Jag testar som vanligt ett nytt recept :)

Hoppas dom smakar ok.

Ovido - Quiz & Flashcards