Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 mars 2015

...

Av Camilla - 25 mars 2015 19:53

Ibland blir saker inte som man önskat, jag vet inte vad jag ska tro?
Jag håller tummarna iaf, även fast jag inte är så optimistisk just nu.

Jag mår fortfarande illa efter våfflorna.

Nu väntar jag på att min man ska komma hem, kanske blir det ett bad om jag fortfarande är vaken?

Godnatt

=)

Av Camilla - 25 mars 2015 05:24

Nu har jag legat vaken i 35 min, nu ger jag upp och går upp.
Jag ligger bara och laddar upp inför dagen och tänker på samma sak hela tiden.
Hoppas jag har lite tur <3

Time Will tell.

Idag ska jag bjuda min mamma på våfflor, har bjudit över svärmor också men fick aldrig något svar igår..?

Hoppas på en bra onsdag!

Jag är såå nyfiken.

Välkommen v 38 <3

Ovido - Quiz & Flashcards