Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Camilla - 19 mars 2015 19:56

Jag borde lärt mig nu. Det är alltid bäst att göra så som man tänkt från början.
Allt det här strulet orkar jag INTE med.
Nu vill jag bara kunna slappna av och vila, men tyvärr inte.. Suck!

Av Camilla - 19 mars 2015 14:18

Fy idag har jag känt mig konstig sen jag vaknade. Vet inte alls vad det är.
Bara konstig i kroppen.

Hade tid kl 10 för massage, riktigt skönt. Va sista gången innan bebisen föds.
Hon som äger Evexia sa lite fint att " nu är det snart dax va" hon tycker att min mage sjunkit.
Har hört att man brukar föda inom en v när magen sjunkit, det har aldrig stämt på mig.

Idag köpte jag en skön topp och trosor att ha efter förlossningen.
Det ska inte sitta åt och passa när mjölken kommit igång helt. :)

Även lilla bebis och Alvin fick en varsin sak.

Nu känner jag mig redo. Allt är handlat och klart, så nu är det bara att vänta på våran lilla bebis :)

På riktigt så ser det ut som att magen ska explodera ;)

Mamma köpte ett par jätte sköna byxor åt mig idag.
Lite som leggins men endå tunna och lite slappa.
Har dom på mig nu och dom är så sköna!

Som tack bjöd jag henne på en islatte.
Det är bäst att passa på nu medans bebisen är i magen, sen blir det mer att planera.

Nu ska jag hämta mina dagisbarn <3

Ovido - Quiz & Flashcards