Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Camilla - 3 september 2015 20:28

Jag lyssnade på mamma som bad mig åka till gymmet så hon kunde va med mina flickor.

Det blev ett bra ryggpass och jag fick frågan om jag gymmat länge?! För tydligen tyckte han att hade väldigt snygg tränad kropp. Tack för komplimangen.

Tack älskling för snygga linnet <3

Efter dagishämtning så bakade vi såkallade "hundkex" som barnen säger, jag säger drömmar ;)
Min första gång som jag bakar dom, men vad gör man inte för sina barn?
Det va Kevin som gjorde alt förutom att vispa.
Och visst blev dom fina? Och super goda.

Vi körde upp Kevin till träningen och samtidigt passade vi på att köpa presenter till karln i huset som fyller år imorgon <3

Alla barn sover och alla mina måste är klara. Nu ska jag ta mig ett glas cola och bara sitta en stund innan jag ska lägga mig i min nybäddade säng.

Sov gott.

Av Camilla - 3 september 2015 09:33

Vilken natt och vilken morgon, men det känns att jag lever iallafall.
Nu skulle jag behöva sova några timmar, men det går inte idag.
Mamma föreslog gymmet, men jag vet inte faktiskt.

Motivationen till träningen är fortfarande inte där :/

Tänkte skriva mer, men det finns såna avundsjuka och tävlingsgalna som läser det jag skriver så jag låter bli.

Nu blir det kaffe och musik!

Ovido - Quiz & Flashcards