Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Camilla - 10 september 2015 13:17

Imorse lämnade vi som vanligt i skolan, Nicole och Kevin har idrottsdag idag på Hanveden.
Den här gången slapp vi göra matsäck, tack säger jag.
Först stod det att alla skulle ha med matsäck som vanligt, men det ändrades snabbt.

Jag tycker det är bättre att skolan står för det så att alla barn får äta samma mat, då vissa knappt får med sig något :/

Jag och lilla Cornelia va ner en sväng och hälsade på dom <3

Jag hann med ett armpass medans mamma passade Cornelia.
Att hon offrar sin lunch för att få va med Cornelia det är kärlek, för det är alltid hon som erbjuder sig att va barnvakt.

Nu har jag ätit lunch (gröt) för att se om magen blir bättre.
Och snart ska vi gå till dagis och hämta mina små busar <3

Ha en bra eftermiddag.

Av Camilla - 10 september 2015 12:32

Jag la upp den här bilden på instagram.

Och ja jag ser gravid ut, men så är det inte.
Det är inte alls kul att se gravid ut när man inte är det.
Men såhär ser min mage ut ibland, och det gör jätte ont.
Jag vet inte alls varför den blir så?!
Kan det va ibs?

Någon som har liknande?
Vad ska jag undvika att äta osv?

Sen har jag ju min magkatarr som kommer och går, kan magen bli så svullen av det?:(

Hoppas någon kan komma med förslag på vad jag kan göra för att slippa den hemska smärtan :/ det brukar hålla i sig från några timmar till högst 1 dag.

:(

Ovido - Quiz & Flashcards