Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Camilla - 21 september 2015 20:25

Har jag sagt att jag älskar rutiner?
Och efter en hemskt jobbig vecka så gör det mig ingenting att jag fick gå upp så tidigt imorse, alla mina älsklingar har fått må bra idag <3

Så idag lämnade vi skolbarnen och tog en längre promenad till dagis.
Jag hann fika med J innan jag mötte mamma som tog Cornelia medans jag va på gymmet.
Jag hann både ta, duscha och hämta barnen innan hon vaknade igen.

När skolbarnen gjort sin läxa gick vi och kastade alla tidningar och kartonger.
TACK mina älskade barn för att ni är så hjälpsamma <3

Barnen sover och jag ska dricka ett glad pepsi innan jag lägger mig.

Sov gott och ta hand om varandra.

Av Camilla - 21 september 2015 06:07

Godmorgon, trots att Cornelia väckte mig redan kl 4.15 imorse känner jag mig någorlunda pigg.
Jag somnade redan kl 20 i soffan igår, helt slut va jag efter en dag ute i det fina vädret.

Först va det träning för Alfons kl 9-10, han är så duktig och tar bollen från motståndarna, dribblar förbi alla och gör mål. Han fick va med dom andra på deras träning från 10-11, MEN vilken dålig träning säger jag bara.
Han får helt enkelt köra med dom som är födda 2010 istället.

Sen åkte vi hem och lagade lunch och drack lite kaffe, innan vi va tillbaka kl 14.30 igen.

Kevins lag mötte dom som är ett år äldre, det slutade endå med vinst :) 10-3 blev det!

Vi handlade lite, lagade middag, duschade barnen och satte på en film.
Igår va alla trötta och sov tidigt.

Idag hoppas jag verkligen att ALLA barn är helt krya igen efter en hel veckas sjukdom.

Nu ska jag lägga ner lilla Cornelia i sin säng innan jag dukar fram frukost.

Ha en bra måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards