Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 september 2015

Av Camilla - 27 september 2015 21:15

Nu är det dags att krypa ner i min sköna säng, alla andra sover så det är bäst att passa på :)

I förmiddags va vi på torvalla, först hade Alfons träning och sen va vi kvar en stund och spelade boll.
Nicole och Kevin gick och köpte kaffe till mig <3
Så omtänksamma och snälla mot sin lilla mamma.

Jag satt där på bänken och njöt av att se barnen leka/spela boll med Rickard, det vackra vädret och mitt kaffe.

Lagom till att centrum öppnade så va vi där.
Jag hade lovat Nicole ett par Jeans och en ny mössa, och Cornelia behövde en jacka.

Vi hittade allt vi sagt att vi skulle köpa, och ingen tjatade.
Jag passade på att köpa lite kläder till Alfons i present också, han visade vad han önskade sig så när Rickard gick iväg med honom köpte jag det.
Den här gången är jag ute i bättre tid iallafall.

Lilla Cornelia med sin nya fina jacka <3

Till middag blev det grillat, riktigt gott va det och jag gjorde jordgubbsdrink till mig och barnen.

Ett perfekt avslut på veckan.

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards