Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Camilla - 9 september 2015 20:46

Alla barn sover och jag har satt mig i soffan.
Full rulle hela eftermiddagen.

Blev lite lek här hemma innan vi åkte och mötte Rickard för att åka vidare till haningevallen.
Kevin hade match, jag hann iallafall se halva matchen.

Sen skjutsade jag Nicole till dansen, åkte och hämtade upp Rickard, Kevin och Alfons.
Vi svängde in på donken och köpte med mat för att åka vidare och hämta Nicole.

Idag blev det middag i bilen, så kan det bli ibland :)

Väl hemma va det bara att tvätta, borsta tänder och lägga sig i sina sängar.

Min lilla prinsessa, du är så snäll som bara får hänga på när vi åker runt <3

Hoppas mina planer blir som jag tänkt imorgon.

Godnatt.

Av Camilla - 9 september 2015 13:17

Snart dax att hämta mina dagis pojkar igen. Dagarna går så fort.

Imorse blev det en snabb fika hos J, skyndade ner till Bvc.
Självklart somnade Cornelia och sov jätte tungt, vi satte oss och jag tittade i Bvc boken.. 8/9 skulle jag va där vilket va igår?!!
Suck.. Så det blev en promenad hem.

Nu ska jag få i mig lite kaffe innan vi ska gå.
Jag är så sjukt trött fortfarande.
Varför blir jag så sugen på sötsaker/godis när jag är trött? :(

Skulle behöva gå ner i källaren och se om jag har en fleeceoverall till Cornelia också, det är så kallt när vi går till skolan.

Hörs sen.

Ovido - Quiz & Flashcards