Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 30 september 2015

Av Camilla - 30 september 2015 21:48

Det händer inte alls ofta längre, men det är ju så mysigt med en sovande liten prinsessa nära sig <3

Visst hon sover ju bredvid mig på natten, men det händer inte ofta att hon somnar i mitt knä eller så längre på dagen.

Efter hämtning och Mellis så va vi ute i det fina vädret.
Och idag åkte hela familjen upp för att lämna Nicole på dansen, under tiden som hon dansade va vi på torvalla och spelad fotboll.
Cornelia invigde sin fleeceoverall och den va perfekt nu när det va kyligt på kvällen.

Jag hoppas på lite sömn inatt, men det verkar bli svårare då Cornelia blivit snorig igen :/

Sov gott.

Av Camilla - 30 september 2015 12:24

Nu sitter jag här hemma igen, Cornelia sover och maten är i magen.

Idag ska Nicole och Kevin ta skolfoto, och självklart skulle finare frisyrer ordnas.
Och ska dom ha vax/färg/glitter i håret så vill ju Alfons och Alvin också ha det.
Så efter lämning gick vi hem och gjorde fina frisyrer.

Mina fina pojkar <3

Når jag lämnat dom på dagis så gick jag och mötte M och lilla W.
Vi testade babycafe, jag har ju varit där med några av mina barn när dom varit små men M har aldrig testat.
Och som jag minns från förut är det inget för mig längre.

Kanske för att jag blivit äldre? Eller för att jag helt enkelt har många barn och får mitt endå?
Sen stör jag mig på mammor/pappor som bara lägger ner sina missnöjda barn och sätter sig på sitt arsle med en kopp kaffe och inte bryr sig!
Nej tack! Jag fikar eller umgås hellre hemma hos någon , med en kompis jag tycker om :)

Så jag och M gick till paus och fikade. Mycket trevligare och mysigare.
Ska försöka få in en träff iallafall 1 dag i veckan så jag får lite socialt från en vuxen kompis.

Nu till träning. Vet någon ett bra men billigt gym i närheten av Vh?
Jag behöver inte ha barnpassning, men känner att ska jag träna vill jag ha ett gym så jag kan lyfta vikter?!

Och är det bra att träna magen med vikter efter att man fött barn för snart 6 månader sen?
Jag känner mig helt vilsen i det här med mat och träning.

Nu ska jag dricka lite kaffe och tänka lite på framtiden.

Ha en underbar dag mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards