Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 september 2015

Av Camilla - 22 september 2015 10:14

Just nu sitter jag hemma med en kopp kaffe, ska snart iväg.

Morgonen har inte alls varit rolig :/ en ledsen och gnällig liten Alvin som vaknade för tidigt.
Kändes inte alls kul att lämna honom, MEN jag gör inget bättre av att ha honom ledig för då blir det bara jobbigare nästa gång han ska till dagis.
Men jag får endå dåligt samvete som "lämnar" barnen när jag bara är hemma :/
Det här eviga dåliga samvetet, jag kommer aldrig vänja mig vid det.

Vaknade också av hemska mardrömmar inatt, det sitter fortfarande i.
Idag är ingen bra dag för mig, alldeles för mycket känslor.
Hoppas det känns bättre efter en sväng till gymmet.

Känner mig väldigt ensam just nu, visst jag älskar mina barn otroligt mycket. Men jag behöver också träffa någon vuxen ibland.
Endå kan jag inte sluta längta efter saker.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards