Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 september 2015

Av Camilla - 26 september 2015 21:37

Hela eftermiddagen har jag bara vräkt i mig massa onödigt skit, ibland finns det lixom inget stopp.
Men nu är jag så mätt och mår illa :/ och varje gång ångrar jag att jag inte kunde låta bli... Hur svårt kan det va att bara låta bli?

Jag undrar vad jag ska börja dagen med, vilken sorts frukost som är bäst?
Mackor är ju helt klart godast, men inte det nyttigaste kanske.
Sen äter jag ju Mellis, lunch, Mellis, middag och ofta kvällsmål.
Jag behöver variation.
Jag önskar att jag kunde låta bli att äta så ofta.

Nu är det dags att sova, jag har varit så trött hela eftermiddagen.
Sen har jag en väldigt morgonpigg liten tjej här hemma :)

Hoppas ni haft en bra dag.

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards