Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 september 2015

Av Camilla - 24 september 2015 18:46

Just nu känner jag mig SÅ arg!
Kan vissa människor varken klockan eller tänka?!

Strul är vad det är, och jag gillar inte sånt.
Men jag har lärt mig en sak iallafall.

!!!!

Av Camilla - 24 september 2015 10:01

Torsdag idag då, imorse sov lilla Cornelia längst av alla faktiskt. Det va länge sen :)

Hann med kaffe med min man innan han åkte till jobbet, det händer väldigt ofta nu <3

När vi hade lämnat skolbarnen gick vi till centrum, jag har visst lovat att steka pannkakor idag.. Inte det roligaste då vi är så många, men ibland går barnen bestämma.

Nu ska jag äta ett ordentligt Mellis innan jag åker till gymmet.
Jag hoppas jag slipper se "han" idag, jag gillar INTE att folk ska glo och gå efter mig på gymmet.

Sen är det träning för Kevin som vanligt.

Mitt stora och lilla hjärta <3

Har ni testat den här? Så god!

Ovido - Quiz & Flashcards