Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Camilla - 8 september 2015 21:04

Ibland uppskattar man att få höra ordet tack. Det är inte alls svårt att säga, men en del har väldigt svårt att tala om för andra när dom gjort något bra.

Nu är jag så trött, det har känts som att jag varit i en dimma hela dagen pga få timmars sömn.
Men jag kom iväg en snabbis till gymmet iallafall, blev ett snabbt och bra ryggpass.

Efter dagis har vi bara tagit det lugnt, vi tog ett varmt bad, ritade, lyssnade på musik och lekte med turtles.

Mina fina <3

För några nätter sen drömde jag en sån härlig dröm, och nu önskar jag bara att den blir verklig.
Den SKA bli verklig :)

Nu är det dags att sova.

Godnatt.

Av Camilla - 8 september 2015 06:35

Inatt har det inte blivit mycket sömn.
Jag har blivit väckt så många gånger av mina små.
Och vad jag minns har Alvin varit vaken sen 4 kanske.

Halv 6 gick vi upp då Lill prinsessan bajsade ;)

Snart blir det frukost innan vi ska lämna skolbarnen. Får se hur det blir med dagis..?
Verkar endå inte bli någon träning för mig idag, jag får njuta av min härliga träningsvärk jag har i mina ben och rumpa istället ;)

Ha en bra tisdag.


Ovido - Quiz & Flashcards