Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 september 2015

Av Camilla - 18 september 2015 20:55

Idag har vi haft en väldigt lugn dag.

Kevin va så nöjd och glad när han cyklade till skolan imorse, min fina stora kille.

Han har också blivit grattad av Ludde och mamma som kom hit idag.

Ludde kom och fikade på eftermiddagen och det spelades det nya spelet på det nya ps4.
Ja här har det inte snålats tydligen.

Sen va mamma över och åt tacos med oss.
Tyvärr har jag ledsnat på tacos, men Kevin va nöjd iaf :)
Han ville såklart sova hos mamma också.. Det känns tomt, men det va hans tur.

Dom små pojkarna somnade tidigt idag, nu sover Cornelia på soffan och det är bara Nicole som är vaken.

Idag fick Cornelia testa den nya mössan från reima, en väldigt varm och bra mössa nu när kylan kommer.

Två busungar <3

Snart är det dags att krypa ner i sängen, jag ser fram emot en sköööön natt. Hoppas jag har rätt :)
Men önska får man väl alltid?

Godnatt.

Av Camilla - 18 september 2015 11:20

Grattis min fina Kevin på 7 årsdagen.
Tänk att jag har fått va din mamma i hela 7 år <3

Från att ha varit en liten pojke på 3240g och 50cm är du nu så stor.
Så omtänksam och snäll är du.

Jag hoppas verkligen att du får en bra födelsedag.
Ikväll blir det tacos och glass som du önskat.

Ovido - Quiz & Flashcards