Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Camilla - 11 september 2015 12:27

Nu är han här, vår nya familjemedlem.
Just nu heter han Stampe, men vi får se om det blir något annat namn.

Rocco blev nyfiken, men han är ju van vid kaniner så han vänjer sig nog snart.

Barnen kommer bli glada när dom kommer hem :)

Av Camilla - 11 september 2015 10:04

Tack för tipsen jag fick ang min mage.

Idag är den lite bättre iaf :)

Dom där dagarna är riktigt jobbiga, och det är som att jag måste äta HELA tiden :/

Funderar på om det är lök som gör att det kan bli sådär ibland? Och för mycket laktos?

Idag är mina 3 små hemma, och jag har hunnit fixa massa hemma i lugn och ro.
Nu väntar vi på att våran nya familjemedlem ska komma hit :)

Tror Alvin åkt på höstblåsor nu, jag vet att många barn haft det på dagis :/
Han säger att han har myggbett i munnen och jag såg nyss två blåsor.

Ikväll blir det mys med min underbara familj <3

Ovido - Quiz & Flashcards