Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 23 september 2015

Av Camilla - 23 september 2015 19:19

Imorse efter vi lämnat dom andra va jag och Alfons hos tandläkaren.
Allt såg fint ut och han (jag) fick beröm.
Dock så ska vi tillbaka igen i november och kolla upp en sak.

När vi va klara där ville Alfons va ledig med mig istället för att gå till skogen med dagis.
Vi unnade oss en fika på paus :)

Vi va förbi parfymaffären och shoppade lite nya spännande sockerfria saker. Bl.a Kexchoklad, bars, sugtabletter och rån.
Ibland är det skönt att ha osockrade saker att variera med tycker jag.

Jag kom därifrån med ett nytt läppsyl ;)

Efter lunch gick vi tillbaka igen, men då va det dax för Bvc.

7,2 kg och 64 cm är våran prinsessa nu.
Hon är en tung liten tjej :)
Nicole vägde 6,5 kg när hon va 5 månader.
Sprutorna gick bra, hon blev jätte ledsen men lugnade sig snabbt.

Nu sover dom tre små och Rickard är påväg hem med dom andra. Nicole har varit på sin dans.

Själv har jag hunnit med att både färga håret och noppa ögonbrynen ;)
Nu ska jag njuta av ett glas cola med jordgubbar.

Hoppas ni haft en bra dag.
Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards