Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 september 2015

Av Camilla - 28 september 2015 21:36

Efter mitt pass på gymmet kände jag mig gladare.
Träning är bra och jag känner mig så nöjd efteråt.

Mamma som va med Cornelia hade självklart handlat något till henne.
Mina barn och jag är så bortskämda med både kärlek och saker <3

Jätte fina kläder som jag visade mamma i fredags.

Det finns så mycket fint nu, och jag gillar höstens färger.
Vinröd är en av dom.

När vi kom hem hann vi mysa en stund i sängen innan vi hämtade små pojkarna.

Jag hann baka mitt bröd innan vi gick ner till skolan för att möta dom andra.

Idag har varit en lugn och bra eftermiddag med bara mina barn.
Visst är det kul att dom har sina kompisar, men ibland är det skönt att bara få vara med mina barn.
Vi har gjort läxor och bara umgåtts.

Det blev hemgjord tomatsoppa med vitlöksbröd till middag, jag tyckte det blev riktigt gott.

Nu är det dags att få lite sömn.

Jag längtar till imorgonbitti, hur kan jag sakna mina älsklingar när dom ligger och sover här hemma?:)
Mina fina fina barn, vad vore jag utan er och eran pappa?

Jag älskar er så mycket <3

Godnatt och sov gott.

Av Camilla - 28 september 2015 10:17

Från att ha varit på en strålande humör till att känna att jag bara skiter i allt.

Ibland känns det som att jag kämpar dygnet runt med ALLT, till vilken nytta?
Vem tackar mig för allt jag gör?!
INGEN!

Jag ska fortsätta att leva i min bubbla med mina barn och skita i alla andra.
Är så less på opålitliga människor just nu.

Ska försöka få i mig lite mellis nu och åka till gymmet, kanske känner jag mig lite gladare sen? Eller inte..

Idag har jag lust att säga upp mitt gymkort, jag har ingen lust med något.
Men inget blir bättre för att jag låser in mig här hemma heller.
Känner mig dålig som lämnar Cornelia till mamma för att va på gymmet i 40 min 2-4 dagar i veckan.

Jag längtar efter alla mina barn nu.

Det här är kärlek <3

Är glad att jag har min lilla prinsessa hos mig nu.

Hoppas ni mår bra och känner er bättre än mig.

Ovido - Quiz & Flashcards