Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 september 2015

Av Camilla - 25 september 2015 21:36

En väldigt bra dag igen.
Efter lämning i skolan gick vi till centrum och köpte en kofta av en tjej, handlade lite och gick till dagis.

Sen gick jag hem, bytte om och åt lite för att köra ett snabb pass på gymmet.
Jag lunchade med mamma och köpte en present till Alfons.
Just nu är det 25% rabatt på br.

När barnen va hämtade bakade jag en ny kaka, äppelkladdkaka. Den blev god, men den blir nog godare med ner kanel i.

Sen mumsade vi hemgjord pizza till middag.
Barnen va ute och lekte en stund efter middagen innan vi plockade fram lite snacks.
Idag tror jag minsann att ALLA va sugna :)

Min fina familj <3

Barnen sover och jag och min man ligger i soffan.
En mysig fredag.

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards