Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under september 2015

Av Camilla - 17 september 2015 20:02

Nu börjar jag ledsna på det här :/ jävla skit sjukdomar.

Jag hade önskat mig en lugn och bra natt sovandes i MIN säng, men det verkar bli lite sömn inatt igen.

Idag har jag känt mig mycket piggare och har städat och tvättat för fullt.
Beställde mat som levererades idag vid middag, smidigt och bra när jag själv inte kan komma iväg.
Har också hunnit ringa många viktiga samtal som jag skjutit på.

Mamma kom iallafall hit på eftermiddagen så jag kunde åka och hämta ut några paket.
Tack väldens bästa mamma för att du erbjuder dig att hjälpa mig så mycket <3
Jag älskar dig så mycket!

Såklart dom andra också får en present när någon av barnen fyller år, och nej just då hade jag inget annat papper hemma ;) men det är tanken som räknas.

Imorgon fyller världens bästa Kevin 7 år <3 tänk vad tiden gått fort.
Jag älskar dig min fina kille.

Hoppas ni andra mår bra och sover gott.

Av Camilla - 16 september 2015 17:39

Ännu en dag som jag mått piss :/ när får jag må bra igen?
Det känns mest som att bara överleva dagen och alla måsten, och snart ska iaf barnen i säng. Men det innebär inte att jag kommer få någon sömn ändå.

Det är tufft väldigt tufft att va mamma och må dåligt med många barn, men det är bara att vänta ut och sen inse att man klarar av mycket.

Jag har ju en 7 åring som behöver grattas på fredag.
Presenter måste köpas/hämtas ut och slås in.
Det är just det här som gör att jag försöker va ute i god tid, tyvärr ligger jag efter den här gången :/

Jag känner mig så klen just nu :(

Ta hand om er.

Av Camilla - 15 september 2015 08:13

Det blev fler timmars sömn inatt då jag däckade redan innan kl 19 igår.

Jag har iaf orkat upp och serverat alla barn frukost och fått i mig en macka.
Känner mig mycket piggare idag än igår, även fast jag inte är helt kry än.
Feber och huvudvärken är borta.

Kanske får sova middag idag också.

Ta hand om er.

Av Camilla - 14 september 2015 18:15

Jag har överlevt dagen, men fy vad jag är slut och mår dåligt:/

Jag har mest legat i sängen med Cornelia idag, och grabbarna i soffan.
Har fått i mig väldigt lite, men det finns iaf mat till Cornelia.
Huvudvärken är lite lite bättre, men jag fryser och har fått feber istället :/

Jag har en dålig känsla, tror tyvärr dom två små åker på skiten snart.
Men det finns inte mycket att göra, bara vänta ut.

Godnatt.

Av Camilla - 14 september 2015 06:35

Fy vilken otroligt hemskt jobbig natt.
Idag önskar jag bara att jag kunde ligga i sängen hela dagen och ta igen all sömn, men det lär inte hända.

Av Camilla - 13 september 2015 18:49

Du är INTE välkommen. Kan inget annat än att hålla tummarna nu.

Många tankar just nu, och jag tror bestämt att jag säger upp mitt gymkort.
Det blir så mycket stress med allt och jag vill njuta med lilla Cornelia mer <3
Kanske sista gången jag får det, så jag måste ju passa på <3

Ta hand om er, nu ska jag ut till Nicole och gosa med kaninen.

Fin tjej i röda stickade kläder som mamma stickat.

Av Camilla - 12 september 2015 07:31

Idag va dom äldsta uppe tidigt, dom ville så gärna mysa med Stampe eller Blade som karln i huset säger.
Dom har varit med honom i 1 timme nu, och han är verkligen en fin och mysig kanin.
Han blir nog mer tam snart skulle jag tro, han är ju inte van vid att någon håller på så mycket med honom.
Men eftersom vi har många barn så lär han inte behöva det :)

Vi behöver köpa ett hus till honom också, men finns djuraffären kvar bakom bussgaraget tro?
Får bli en sväng dit sen.

Själv sitter jag i köket med mitt kaffe, pojkarna sitter i vardagsrummet och ser på tv.
Eftersom lilla Cornelia ligger i min säng vågar jag inte va ifrån för länge då hon tar sig fram redan :)

Igår hämtade jag ut ett paket från hm, vilka fina kläder dom har ibland.
Jag köpte två tröjor till mig, en vit lite slappare men endå fin och sådär super skön och en tightare.
Cornelia fick sköna mysiga kläder att ha under en overall.
Jag ska försöka ta lite bilder och lägga upp sen.

Igår kväll råkade jag visst klicka hem lite mera kläder... Men vi har ju en pojke som fyller 7 år på fredag <3

Nu är det dags att göra något, ha en mysig lördag.

Kram

Av Camilla - 11 september 2015 12:27

Nu är han här, vår nya familjemedlem.
Just nu heter han Stampe, men vi får se om det blir något annat namn.

Rocco blev nyfiken, men han är ju van vid kaniner så han vänjer sig nog snart.

Barnen kommer bli glada när dom kommer hem :)

Ovido - Quiz & Flashcards