Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Camilla - 6 maj 2015 20:49

Sitter här i soffan med Cornelia, funderar på att ta mig en glass eller om jag skippar det och går och sover istället?
Karln är iväg ikväll igen, är det inte träningar så är det möten.

Idag hämtade jag pojkarna redan innan kl 14, sen har vi bara njutit av vädret.
Kaffe på baksidan och hela 19,6 grader i skuggan. Hoppas värmen håller i sig.

Njöt i solen på mammas baksida.

Jag och små pojkarna tog ett bad med Cornelia också, det slutade med rena bajsbadet. Kan inte påstå att det va så mysigt att sitta i det orangea vattnet, men Alfons skratta så han knappt fick luft.
Ja Cornelia passade verkligen på när vi väl satt oss i vattnet ;)
Det va bara att tömma och fylla på nytt.

Lite bilder från idag ?

Nicole leker frisör nästan varje kväll nu och jag bara njuter :)

Kärlek ?

Nybadad tjej ?

Dags att byta bajsblöja igen, sov gott!:)

Av Camilla - 6 maj 2015 12:03

Nu äntligen tittar solen fram.
Imorse efter min lite kortare promenad va jag dyngsur.
Men det är skönt att orka röra lite på sig :)

Har sen varit över och fikat hos min vän Jennie, trevligt som alltid.

Nu är jag hemma en sväng och äter lunch, ska snart möta mamma i centrum. Måste endå handla lite och det är bättre utbud där.
Imorgon börjar andra rutiner, så ordentlig frukost behövs.

Dagsformen!:)

Tvillingar till nästa sommar har jag och min bästa vän kommit fram till ;)
Haha det är så kul att jävlas med alla som har sina ÅSIKTER jämt!

Ibland får man ta saker med en nypa salt.

Ha en bra dag i det fina vädret, för det ska jag fortsätta att ha ?

Idag sover Cornelia iaf, det behöver små prinsessor också ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards