Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 maj 2015

<3

Av Camilla - 8 maj 2015 22:06

Jag och min fina balett tjej som va så duktig <3

Nu är det dags att sova, imorgon slipper jag vakna av klockan.
Men som vanligt på helger eller lediga dagar vaknar någon av barnen väldigt tidigt ;)
Vi får se hur tidigt jag får gå upp imorgon.

Lill tjejen sover sött på sin "kudde" <3

Godnatt.

Av Camilla - 8 maj 2015 15:41

Jaha barnen blev hämtade tidigt och dom hann få lite gofika innan dom gick ut och lekte.
Nicole och Alvin är här på baksidan och dom andra i lekparken, så här sitter jag i soffan med Cornelia och mitt kaffe.

Idag har jag ätit god lunch med min man och vi hann med att shoppa till barnen ?

Ska snart börja med maten då vi ska iväg om ca 2 timmar igen.
Idag blir det kycklingklubbor som barnen älskar.

Ha en underbar kväll.

Kram

Av Camilla - 8 maj 2015 06:26

Godmorgon.

Nu är det mys på golvet med små barn och kaffe :)

Tänk att vi är så lyckligt lottade som fått 5 fina barn <3

Snart dags för frukost innan lämning.
Ikväll är det dags för balettuppvisning igen, det ska bli så kul att få se Nicole.

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards