Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Camilla - 15 maj 2015 15:18

Jag måste ha grädde i tuttarna ;)

4485g
54cm

Våran fina prinsessa växer så det knakar.

Nu ska vi gå och handla lite snacks (kuckelimuckmedicin) till våran sjukling och oss andra ;)

Alla skötte sig bra när vi va iväg :)

Av Camilla - 15 maj 2015 10:04

Solen försvann..? Men det betyder att det blir en mysig kväll i mörkret sen :)

Nu har jag hunnit duscha av mig all bröstmjölk och kräks ;) mums vad mysig man kan va ibland.
Fick sällskap av fyra barn i badet, så kan det gå haha.

Ska dricka upp mitt kaffe nu innan vi ska gå ut och leka en stund innan vi ska gå ner till Bvc.

Ha en mysig fredag.

Av Camilla - 15 maj 2015 07:00

Godmorgon. Idag fick jag sova till kl 6 innan första barnet vaknade, Kevin (som är mest morgonpigg).
Jag som trodde att hela familjen skulle va lediga idag, men ibland ändras saker.

Jag har en plan idag, om nu min bff går med på det såklart;)
Och idag är det Bvc som står på schemat, mitt i Alvins sovtid :s
Men det löser sig.. Hoppas barnen är på bra humör när vi ska dit :)

Idag ska jag köpa mig en alkoholfri cider tror jag bestämt.

Tänk om vi kunde sitta tillsammans på kvällarna med en cider och glada barn som springer runt oss och har kul Idige.
Fullt ös <3

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards