Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Camilla - 20 maj 2015 14:37

Alla barn är hemma, Lill prinsessan sover och dom andra ser på en film.
Själv passar jag på att sitta på baksidan med en kopp kaffe och njuta av solen.

Visst det är fint väder , men har man varit på dagis i några timmar så får man se lite på tv en stund.
Sen är ju Kevin fortfarande dålig så vi kan inte göra så mycket.

Ta hand om er.

Av Camilla - 20 maj 2015 06:36

Godmorgon, solen skiner, glada barn och en kopp kaffe.

Imorse somnade jag ifrån larmet, brukar aldrig hända. Men Kevin väckte mig.

Natten har varit ok, lite Alvedon och hemsk allergi. Men det är bara att bita ihop.
Hoppas min lilla Kevin kryar på sig fort.

Inga planer alls idag, vilket är skönt :)

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards