Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Camilla - 30 maj 2015 21:23

Full rulle och både jag och Rickard är slut.
Pojkarna åkte iväg tidigt för att skatea, hade det inte varit för att Nicole skulle på kalas kl 12 hade vi alls åkt.

Vi andra tog ett bad och åkte upp till handen.
Det blev lite kläder, en present till Nicoles kompis och en morsdagspresent till mamma.

När vi lämnat Nicole åkte vi och åt.

Sen mötte vi grabbarna och stannade på Willys.

Avslutade dagen med mys <3

Idag har jag och min man varit förlovade i 10 år. Det friar vi med skönhetssömn ;)

Godnatt

!!

Av Camilla - 30 maj 2015 05:51

Så underbart att bli väckt av ett larm en lördag!
För jag är inte alls trött och nu är dom två små vakna.
Tack underbara lördag.

Men nu får det bli kaffe och mys.

Ovido - Quiz & Flashcards