Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Camilla - 29 maj 2015 19:51

Dom här fina kläderna fick jag hem igår.

Tänk att det är så kul att köpa söta små kläder, kan man få nog?
Jag har redan ångest över att tiden går så fort.
Vissa plagg vill man(jag) ju använda mer fast dom blivit för små :/
Det är tur att det finns andra små söta kläder att köpa.

Nu ska jag bara slappa i soffan innan det är dags att sova.

Godnatt.

Av Camilla - 29 maj 2015 11:53

Ligger nu i mammas säng i mitt gamla rum.
Efter vårat bad gick vi hem till mamma och åt lunch.
Dom två små sover och Alfons ser på tv.

Jag är trött på att va såhär trött, men på tisdag ska jag be min bm kolla mitt järn. Annars vet jag inte alls vad som gör mig så trött.

Jag kan inte släppa drömmen jag hade inatt.. Men det skulle va det bästa.

Av Camilla - 29 maj 2015 09:25

Idag är vi alla sega.
Vi lämnade skolbarnen och va bara ute en stund innan vi gick hem.
Inte alls så skönt väder idag, blåser och mulet för det mesta.

Nu har jag gjort mig en stor kopp kaffe, och vi ser på tv.

Ibland behöver man en lugn dag också.

I helgen blir det två kalas och en match. Hoppas på fint väder.

Min starka lilla tjej <3

Ha en bra fredag.

Ovido - Quiz & Flashcards