Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Camilla - 9 maj 2015 12:50

En kort lugn stund i solen.

Nu sitter jag insmord i min nya solkräm med glitter som jag fick av min man igår.
Jag och glitter <3

Allt som glittrar eller är jätte rosa bara älskar jag ;)

Vi har nyss kommit hem från skolan, och vilket kanon väder.

Rickard drog iväg med dom två äldsta pojkarna, så nu är det jag och dom andra hemma. Cornelia och Alvin sover så jag och Nicole ska ha lite tjejprat :)

Snart kommer Idige och isolde, då blir det kaffe och skitsnack ;) haha.

Av Camilla - 9 maj 2015 07:38

Nu sitter vi hela familjen i soffan och ser på tv.
Tänk att det kan va så olika från dag till dag.
Ibland är det full rulle direkt från att barnen vaknar, och som idag så lugnt att jag undrar om alla är hemma ;)

Jag och dom två små va uppe redan vid halv 6, jag har sovit helt ok men allergin är så jobbig idag att jag har huvudvärk och skulle kunna sova middag redan.

Men snart blir det frukost innan vi ska iväg till skolan.

Ikväll ska vi grilla och bara mysa <3

Jag är så glad att jag har min fina familj.

Ovido - Quiz & Flashcards