Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Camilla - 5 maj 2015 19:33

Nu blev jag sådär trött igen.
Att sätta sig i soffan med Cornelia när dom andra lagt sig är så rogivande, och all energi försvinner direkt vilket ofta slutar med att jag somnar innan kl 20.
Det lär hända idag, då Lill tjejen är lite mer mammig ikväll och vill ligga i min famn. <3

Men först ska jag se "halv 8 hos mig".

Idag unnade jag mig ett par rosa trekvarts leggins i strumpbyxmaterial.

<3

Cornelia har tur som har så många och snälla syskon <3
Och alla syskon som har varandra, tänk vilken lycka att ha så många syskon och vilken kärlek man får.

Sov gott.

Av Camilla - 5 maj 2015 11:50

Sitter just nu i bilen och väntar på min mamma.

Njuter av min Loka crush jordgubb och bra musik ;)

Efter lämning tog jag en promenad i duggregnet. Undrar om det är mina leggins (från barnavdelningen) som blivit slappa eller om benen blivit för smala?:/
Jag vill inte gå ner mer i vikt nu, bara bli tajtare som förut ;)

När jag kom hem tog jag en kopp kaffe och plockade fram presenterna vi köpt till Nicole.
Har hunnit slå in nästan allt, men fy vad tråkigt det är.

Har nyss varit och köpt resten till prinsessan, så nu får hon det hon önskar sig.

Tjejkvällen är inbokad, så nu har vi mycket att se fram emot igen :)

Tänk att du blir 4 v idag min fina tjej <3

Ovido - Quiz & Flashcards