Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Camilla - 22 maj 2015 21:04

Pyjamaspartyt är slut, och tiden gick så fort.
Vi har ätit tacos, dansat och sjungit :)
Ett jätte lyckat party.

Även lilla Cornelia fick presenter av Nicoles kompis mamma :)
Tänk vad omtänksamt och snäll. Stort tack för dom jätte fina kläderna <3

Nu sover små pojkarna och vi andra ser på "lets dance".
Nu ska jag skåla i alkoholfritt vin.

Av Camilla - 22 maj 2015 13:03

Idag när vi lämnat Nicole i skolan tog vi en promenad ner till centrum.
Vi handlade det som behövdes och pojkarna va på dagis först kl 9.20, men igår kunde jag ju inte gå därifrån förrän den tiden.

Hann hem och sätta mig i solen en stund och fixa.

Kl 10 ringde dagis, så det va bara att mata klart Cornelia och gå dit.
Alfons fick också gå hem då.

Så vi har varit ute och fikat på gården.
Nu är pappa Rickard iväg med dom två stora pojkarna.
Dom små sover och snart kommer Nicole.

Jag ska snart orka resa mig och fixa lite inför ikväll, men det e ju så mysigt.

Alvin ligger bredvid oss och sover.

Ha en bra eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards