Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Camilla - 23 maj 2015 22:07

Nu säger jag godnatt efter en riktigt bra och mysig dag.
Alla andra sover, så det tänker jag också göra nu :)

Förmiddagen va lugn, Rickard va iväg i skateparken med Kevin och Alfons, Nicole lekte med en kompis och dom små va också hemma med mig.
Jag har fixat inför kalaset, bakat tårtbotten, röjt, städat osv.

Det va som vanligt ett jätte trevligt kalas, tänk om man kunde ses såhär lite oftare.
Jag gillar att bjuda mina vänner på fika och bara kunna umgås.
Det är därför jag bjuder alla till barnens kalas oavsett om dom är gudföräldrar eller inte :)

En lycklig tjej fick massa fint och har sagt flera gånger att hon är så glad över alla presenter hon fått.

Tänk vad mysigt det är med alla barn, dom leker så fint och har kul.

Efter kalaset gick vi ut och lekte.
Sen grillade vi till middag och tog en promenad efter vi ätit.

Fina ni <3

När barnen lagt sig tog jag mig ett glas av mitt alkoholfria vin och chokladen min man köpte till mig och bara njöt av hur mysig den här dagen också varit <3

Sov gott och dröm sött.

Ovido - Quiz & Flashcards